2009年7月27日 星期一

7月12 第二十三天 - 回到香港

話咁快三個星期的行程就完畢了,真是很依依不捨。

今天一早起床,就肚餓了,就看下書邊到有好野食啦,

不過最後也懶得搵,就咁去左酒店的餐廳食野,

間野係中國餐廳,個女主人仲識普通話,溝通就幾好,

但係真係下次唔好攪我去酒店的餐廳食,

600YEN得個2個菜肉包同一杯COFFEE,

真係心痛死我了,下次都係出去其他地方食好。

之後我就要出發去機場了,所以去札幌JR個時,

就凸登行去大通公園同埋札幌電視塔,

影左下相之後,就行去札幌JR了。

行左去JR站後就搭火車去新千歲機場,

到左新千歲機場,行下睇下D手信,

最後就揀左2條八爪魚腳1980YEN,都算OK~!

之後就上飛機啦,上飛機果時就見返第2日比人捉左入受審室,

那些邊防人員,那個高級人員還問我ENJOY嗎....

我更係說ENJOY~哈哈~

之後就上機,大約4點就回到上海,

回到上海,就坐8點機,10點30半就回到香港了。

沒有留言: