2009年7月20日 星期一

6月26日 第七天 - 我有命落返黎啦!!!

今天,田中先生帶我們去行山和去溫泉啦~!!!

個日本女WWOOFer晨早4點幾就起身幫我地整早餐同午餐啦~!

勁好人~!!我地男仔起身個時已經6點30分了~!!!

起左身後,個女仔就叫我地幫手整飯團,好快手就整好左,

之後個女仔仲我地整左炸雞,蛋卷。

我地就7點鐘出發,田中先生就車我地去果山腰。

到達個停車場個時已經7點9左右,一下車,已覺得凍了!!!

之後係我身後面已經有一大堆雪了~!很開心!!!

我地就開始行山啦,一開始覺得好易行,之後係咁行行行~!

之後開始覺得好斜,佢斜得黎仲要有雪,如果唔小心洗腳,

你就會唔知去左邊,勁恐怖!!!!

之後一直行,行左去富良野岳頂,有19xx米高,上面勁大風!!!

好似就黎吹走我咁,

之後我地就係個山頂上面食我地的午餐啦!!!

食完後,我就諗:唔係又要行返d雪山返轉頭麻,好危險wo!!!

之後田中先生帶我地行第2條路回程!!!

我個心就話,正呀,冇咁危險,個心都安心d~!

點知一路行,嘩頂,恐怖到,冇欄杆,隔離就是懸崖~痴線!

佢個d山路仲要係石路,仲有佢唔係好似香港咁樣, 轉下轉下咁上去~

係直上直落,有時上到山頂,前面係一堆大石頭,要抓上去,

先再有路行,個種危險同恐怖程度係香港好難先搵到~!

之後我地行左幾個山頭,每個山的頂都有189x-19xx咁多米,

最後落山個時,條路一定有7十幾8十度斜,條路又要,

要好似抓山咁,抓住d樹,一步步行落去,但係田中先生,

佢地就好似行平路咁,仲拿住部錄影機係到錄野~~!真係~~唉~!

行到最後,果個地方幾斜,而且係雪地黎,

正太郎就拿左幾個大膠袋,我地就坐住膠袋滑落去~!好快好好玩!

我仲停唔到,撞到人tim。不過條褲就濕哂!!!

之後我地就行回起點,我就同自己講:我有命落返黎啦!!!

今次行山之旅真係好恐怖,不過大家去到富良野就一定要try下!!!!

之後我地就去左吹上溫泉白銀莊到嘆Spa~~~

熱到我呼吸唔到~!!哈哈!!好平,一個人都係400yen/1 hour!!

之後我地6點左右點到家了!!












沒有留言: