2009年7月15日 星期三

6月23日 第四天 - 咁快就放假

第四天,下雨,所以這一天我們便day off~~


所以我便和那英國人Philip上富良野岳,我地便行農場後面的路上,


點知係盡頭,仲要勁多牛屎,我仲踏埋下去,好彩我係穿水鞋。


之後就返去農場,就問正太郎君,之後講話因為好遠,有40公里左右,


來回80公里,就話搭車去,點知,因為Philip係單車高手,


佢黎日本一年,就係cycling around the japan,超勁,


所以我地就踏單車去啦,田中先生有兩部單車可以借,


Philip就係英國托左部黎,所以我地3人行,


一落去就好快啦,之後就去左超級市場食個sushi lunch啦,


就出發啦,之後就一直行,睇佢似平路,但行起上黎似斜路,


又要多灣,累死我啦,但Philip兄一直行,follow唔到佢,


成日都等我地,之後4點幾左右,真係冇力啦,離山腰6公里,


我地就回程了。上山3個鐘,落山半個鐘,我想我有50-60km/h,


回程個時,我地冇哂力,落車推車,Philip係前面等我地等左10分鐘,


我地先去到佢個位置。之後回到家就好似鬼咁。


農場後面的路

Philip和正太郎溝通中

單車行


沒有留言: