2009年7月20日 星期一

6月25日 第六天 - 上富良野單車遊

今天的工作,同作天的工作一樣,

在同一幅田地上,幫人參去除雜草。

一天時間又過去了,真的很快,

今天放工後,我們便和朋友到超級市場買東西啦!!!

諗住自己有地圖,識路啦,我就想搵上富良野的JR站做定位啦,

點知搵果個站都搵左好耐,之後去到超級市場,

買完野走走下,就覺得唔對路,就問人啦,

點知有個呀姐,佢一睇就話:我地這個位置唔係地圖入面wo!!!

之後佢就指左個方向比我,我心諗,個呀姐一睇就知,咁勁,

緊係信哂佢啦。之後就開始行~~~行行下就覺得唔對路。

之後返轉頭再問多次人,今次個呀叔就好好人,慢慢教,

之後終於回到家了,我心入面係咁講粗口,因為個呀姐指左個反方向比我。

好明顯個呀姐想我死lo~!!!!!!之後果個host就好擔心我地~!

真係唔好意思~.~

入黑先回到家....

沒有留言: