2009年7月15日 星期三

6月21日 第二天 - 疑犯?

我就在零晨2點到達上海機場,冇人做野。放哂工。





等到早上8點機去北海道的新千歲機場啦~~~

9點幾就飛...飛到12點左右啦....就落機。

落左機,過關個時就驚驚地啦,得我地個FD 2個香港人。

之後我就係張野到填HOST個地址啦,

過關個時就佢就問我去個到做咩,我就話觀光啦。

講講下,唔好心爆左講係WORK FARM,之後咁就緊係講話係WWOOF

點知佢地又唔識,之後就比人拎左入間密室問話。

之後再填左50條問題的卷,填左又問問題,

之後就話幫你簽VISA,先走得。

走左之後成日都唔係幾開心啦,一去日本就咁。

之後就問人點買JR飛去上富良野。

之後買左就係咁坐坐坐,6點先到上富良野。

田中先生已經係上富良野站等緊我地了。

之後就去左HOST個到。

我去到個時,已經有2個WWOOFer係到了,

一個係英國人,一個係日本人~!

我地WWOOFer有另一間屋,所以平時係自己cooking, 不過田中先生會有食材。

不過有新人黎,或有人走,就會去田中先生家吃飯。

所以夜晚就去左田中先生家吃飯。

WWOOFer's house

我張床

WWOOFer's house內部

沒有留言: