2009年8月5日 星期三

WWOOF FAQ

以下係我在網友收集的問題...(會更新)

Q: WWOOF等於工作假期計劃(working holiday)嗎?
A: WWOOF同工作假期計劃的性質是差不多,只是WWOOF是沒有金錢的瓜葛,可獲得免費的食宿。
而工作假期計劃則是做工,獲得金錢,用作日常生活之用(例如:租地方住,飲食方面)

Q: 你大概幾耐之前 contact host?
A: 我大約會2星期前contact host, 因為d host幾日先睇下次個email, 如果個host唔收我都可以有時間去contact other host.

Q: 你識日文嗎? (個host 識用英文溝通嗎?)
A: 去之前我唔識, 去完返黎識小小. 哈哈. 我係用英文溝通, host的英文都幾強.
其實都唔驚溝通唔到, 如果佢地真係聽唔明可以用埋body講.

Q: 你total 用左幾多錢?
A: 我total都係用左8000$有找(include air ticket). 4500$ air ticket + insurance. 所以我都係用左3500$係消費都搭車.

Q: 揀 host 同 wwoofing 期間有咩要注意 ga?
A: 其實都沒什麼要特別注意, 你見到個host information打到好詳細, 代表佢好有心做host, 所以可能搵這些host較好.
(其實可能都冇咩差別). 仲有, 揀返做farm個d會好d. 如果做hotel聽人講冇咁好!

Q: 係準備期間係邊到搜集資料?
A: 其實我都冇點搵資料, 我只係知道點去個火車站. 我都係上travellife到問人.
還有,我去到個host個到有好多資料比我睇, 有齊火車巴士時間表, 有什麼地方好玩的單張.
都好足夠用.
北海道巴士價格網(搭巴士比火車平一半仲要差唔多時間):
http://www.chuo-bus.co.jp/highway/index.php
其實google maps有得睇jr價格, set定起點同終點就會有價格睇:
http://maps.google.com.hk/

2 則留言:

kennis 提到...

will u go again?

Hyper Hobby JP 提到...

i hope i can go again but that trip is quite expensive. i think i need a few year to save money.